• achizitii-publice

  • colantare-990-euro

» Home »
HOME » Iata ce castigi daca iti reconditionezi farurile:

Iata ce castigi daca iti reconditionezi farurile:

 

  • Faruri ca noi, 100% transparente

  • Faruri care lumineaza excelent

  • Nu risti refuzul la ITP

  • Siguranta mai mare pe drumurile ne-iluminate

  • Faruri protejate, care nu se matuiesc la loc

  • Faruri care resping loviturile pietricelelor
     



Regulile devin tot mai stricte in ceea ce priveste Inspectia Tehnica Periodica. Cei de la R.A.R au asprit regulile prin blocarea statiilor si prin supravegherea video a atelierelor. Pe langa asta se pozeaza masina din spate, din fata, cu farurile aprinse, etc.


Nu putine sunt cazurile in care masinile sunt refuzate la ITP. Ba ca nu ies gazele, ba ca au o fisura pe parbriz, ba ca au roti prea mari...iar mai nou, pentru farurile matuite care nu lumineaza destul de puternic.


Daca esti in regula cu toate de mai sus, dar ai faruri matuite, atunci recomandarea noastra este sa remediezi si acest aspect, iar pe urma sa stai linistit ca vei trece de ITP fara probleme.



Cum scapi de farurile matuite?


Probabil ai auzit sau ai vazut mai multe clipuri cu polishari de faruri DIY (do it yourself) cu diferite improvizatii care fac mai mul rau decat bine. Mai exista varianta de polish care doar lustruieste zona matuita, care devine mat dupa scurt timp.


Le-am incercat pe toate, dar exista doar o singura varianta care chiar are rezultate care se vad pe termen lung...si aici vorbim de ani de zile. Iata de ce este reconditionarea farurilor, varianta castigatoare si care sunt pasii mai exact:


  • Se indeparteaza partea matuita prin slefuire cu discuri abrazive de diferite granulatii

  • Se slefuieste pana dispar toate urmele de pietre si toate zgarieturile

  • Se lustruieste cu discuri de lustruit pana se ajunge la o suprafata perfect lucioasa si transparenta

  • Se aplica folii protectie din poliuretan.

 

Toate acestea la un loc rezulta faruri 100% transparente, protejate cu folii din poliuretan clare ca apa, care iti asigura o durata pe foarte multi ani de acum incolo.

 

De este necesara aplicarea foliilor dupa reconditionare si de ce trebuie ca acestea sa fie din poliuretan? Vei afla mai jos pentru ca sunt lucruri importante de stiut.

 

Odata cu slefuirea suprafetei farurilor, se indeparteaza si stratul antizgariere. In lipsa acestuia suprafata farului va fi mai moale, mult mai usor de zgariat. Daca in urma reconditionarii nu se aplica un strat care sa protejeze farurile de rematuire, sablarea se va forma mult mai repede decat initial. Din acest motiv durata reconditionarii farurilor fara a se aplica un strat protector este de scurta durata si total nerecomandata.

 

Mai este un motiv pentru care foliile de protectie sunt obligatorii. Stratul antizgariere este idepartat impreuna cu stratul absorbant UV. Daca aceasta din urma, nu se reface, farurile se vor ingalbeni in scrurt timp din cauza radiatiilor UV.

 

Devin casante si se sparg foarte usor. Foliile aplicate au si rol de a proteja farurile de radiatiile UV avand in componenta absorbant UV foarte performant.

 

Foliile protectie protejeaza nu numai impotriva rematuirii dar si de imbatranirea prematura cauzata de radiatiile UV.

 

De ce trebuie sa fie din poliuretan foliile aplicate?

Exista doua variante de folii destinate aplicarii pe masini cu scopul de a proteja caroseria de criblura, pietre sau zgarieturi:

 

  1. Folii din PVC. Acestea sunt mai rigide, iar prin incalzire se pot aplica chiar si pe faruri. Nu au claritatea si rezistenta necesara iar protectia impotriva sablarii si matuirii este scazuta. O alta problema la aceste folii, este ca nu sunt destinate pentru aplicare pe suprafete bombate (cum sunt farurile) ci doar pe suprafete plane sau usor bombate, motiv pentru care dupa un timp ori crapa ori apar cute.

 

  1. Folii din poliuretan. Au un material foarte maleabil, usor aplicabil pe suprafete foarte bombate cum sunt farurile la masinile moderne. Atat adezivul cat si materialul in sine sunt 100% transparente, practic invizibile.     

 

Ambele variante de folii sunt utile, dar la locul potrivit. Foliile din PVC le gasiti aplicate chiar si din fabrica, insa numai pe suprafete vopsite si drepte sau foarte putin bombate (in bucati mici pe pasajele rotilor din spate, praguri spate,etc.), niciodata pe elemente bombate sau elemente care trebuie sa fie transparente (cum sunt farurile).  

 

 

Alege reconditionarea profesionala a farurilor masinii tale si redai valoarea intr-un mod durabil.

 

Siguranta ta si a familiei tale este importanta iar farurile reconditionate iti asigura lumina necesara incat sa vezi bine noaptea si sa fii vazut de ceilalti in timpul zilei.  

Programeaza-te la telefon 0264 450 007 sau vino direct la sediul nostru sa vedem farurile si sa te programam pe urma.
Contacteaza-ne acum!

Vezi mai multe

Copyright © Masterfol 2018. Webdesign by Softimpera  | 
Ai faruri matuite, si urmeaza sa faci ITP-ul?
 Contact